Bilecik’in Söğüt ilçesinde yaralanan yavru kediye ilk müdahale belediye veterineri tarafından yapıldı.
Söğüt Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü’ne bağlı ekipler yavru bir kedinin yaralanması ihbarı üzerine harekete geçti. Olay yerine giden belediye veterineri ve ekipler yavru kediyi kontrol altına alarak ilk müdahalesini yaptı. Yapılan kontrollerin ardından sağlığına kavuşan yavru kedi tekrar sokağa bırakıldı.
Yaşanan bu yardımsever anlar ise Söğüt Belediyesine ait sosyal medya hesabında ‘’Minik dostumuz iyi durumda” sözleriyle paylaşıldı.
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Amazon örümceklerinin esrarengiz dünyalarına gitmeye hazır olun.
2518 kez okundu
2
Norveç’i ziyaret etmeniz için gereken 25 sebep
1909 kez okundu
4
Kredi Kartı Limitleri Yeniden Düzenleniyor
1749 kez okundu
5
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz “2026 Değerlendirme Toplantısı” düzenledi
1719 kez okundu