Bilecik’te bir site içinde 15 gündür boşa akan su site sakinlerinin tepkisine neden oldu.
Bilecik merkez Hürriyet Mahallesi’nde bulunan, belediyenin sorumluluğunda olmayan bir alanda 15 gün önce oluşan patlak site yönetimi tarafından hala onarılmadı. Patlağın onarılmaması ve suyun 15 gündür boşa akması vatandaşların tepkilerine neden oldu. Site içerisindeki hatların yenilmesi gerektiğini bilgisine ulaşılırken, yenilenmeyen hatların sık sık patlaklara neden olduğu öğrenildi.
GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4548 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1249 kez okundu
4
Gizemli oyun
827 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
775 kez okundu