Pendik’te abart egzoz kullanarak çevreye rahatsızlık veren araç sürücüsü hakkında 38 bin 931 TL para cezası uygulandı.
Pendik İlçe Emniyet Müdürlüğü görevlileri, Pendik Çamçeşme Mahallesi Tevfik İleri Caddesi üzerinde seyir halinde olan bir aracın abart egzoz ile çevreye rahatsızlık vererek seyir ettiğini belirledikleri aracı durdurdu. Araç sürücüsü H.Ü.’nün yapılan kontrollerinde daha önceden sürücü belgesine el konulduğu tespit edildi. Sürücüye Karayolları Trafik Kanunu’nun ‘Sürücü belgesi geri alındığı hâlde motorlu araç kullanmak’, ‘Araçlara çevreyi rahatsız edecek derecede değişiklik yaparak kullanmak’ maddelerince 25 bin 954 TL cezai işlem uygulandı.
Ayrıca araç ruhsat sahibi hakkında Karayolları Trafik Kanunu’nun ‘Motorlu aracın sürücü belgesi olmayan kişi tarafından sürülmesine izin vermek’ maddesinden 12 bin 977 TL cezai işlem uygulandı.
GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4548 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1251 kez okundu
4
Gizemli oyun
828 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
775 kez okundu