Bursa’nın İnegöl ilçesinde duş alırken banyodaki akrebin bacağını ısırdığı genç, hastanede tedavi altına alındı.
Olay saat 12.00 sıralarında Orhaniye Mahallesi Uncu sokakta bulunan bir evde meydana geldi. Ahmet A.(25) duş almak için banyoya girdi. Duş aldığı sırada bacağında acı hisseden genç, yere baktığında akrebi gördü. Fenalaşan genç özel araçla İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.
Sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilen genç o anları anlattı. Duş almak için banyoya girdiğini ifade eden Ahmet A., “Banyodaydım, sabunun üstüne bir şey yapışıktı. Baştan farkedemedim. Elimin içine sabunu aldım. Silkeledim. Kovanın içine düştü. Kovanın içine düştükten sonra acaba o neydi dedim. Fazla dikkat etmedim. Çünkü yıkanıyordum. Ayağımın yanına düşmüş. Birden ayağım sızlamaya başladı. Akrepmiş yerdeki, akrep sokmuş. Annemi çağırdım. Hemen hastaneye geldik. Şu an iyiyim. Akrebi annem öldürdü” dedi.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4546 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1244 kez okundu
4
Gizemli oyun
821 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
773 kez okundu