Bilecik Söğüt Belediyesi ve İnşaat Mühendisleri Odası yeni bir işbirliği için imzalarını attı.
İMO Bursa Şube Başkanı Serdar Atilla Erdem ve yönetim kurulu üyeleri, Bilecik Temsilcisi Sercan Gür ve temsilci yardımcıları ile birlikte Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut’u makamında ziyaret etti. Ziyaret kapsamında Söğüt Belediyesi ile İMO Bursa Şubesi ve Bilecik temsilciliği arasında yapısal tasarım projelerinin kontrol edilmesine yönelik ‘Sağlıklı Kentleşme, Nitelikli Yapılaşma, Kültürel, Tarihi ve Doğal Çevre Değerlerinin Korunarak Geliştirilmesi için Güvenli Kent Güvenli Yaşam İşbirliği Protokolü’ imzalandı.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Amazon örümceklerinin esrarengiz dünyalarına gitmeye hazır olun.
2517 kez okundu
2
Norveç’i ziyaret etmeniz için gereken 25 sebep
1907 kez okundu
4
Kredi Kartı Limitleri Yeniden Düzenleniyor
1745 kez okundu
5
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz “2026 Değerlendirme Toplantısı” düzenledi
1716 kez okundu