Balıkesir’in Sındırgı ilçesinde Sındırgı Belediyesi tarafından muharrem ayı çerçevesinde aşure hayrı gerçekleştirdi.
Cumhuriyet meydanında gerçekleştirilen aşure hayrında Sındırgı Belediye Başkanı Serkan Sak, başkan yardımcıları ve meclis üyeleri ile birlikte vatandaşlara aşure dağıttı. Dualar edildi, birlik ve beraberlik mesajları verildi.
Çocuklar için kurulan şişme oyun parkında ise çocuklar gönüllerince eğlendi. Muharrem ayının birlik ve beraberlik ayı olduğunu söyleyen Başkan Sak, “Bolluk ve bereketiyle gelen Muharrem ayına ayrı bir manevi değer katan aşure hayrımızı gerçekleştirdik. Miniklerimiz gönüllerince eğlendiler. Kahkahalarıyla neşelendik. Rabbim hayırlarımızı kabul, birlik ve beraberliğimizi daim eylesin” dedi.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1242 kez okundu
2
Dört yıla sekiz kitap sığdırdı
882 kez okundu
3
“Öncesi ve Sonrası ile Birinci Dünya Savaşı ve Çanakkale Cephesi Kartpostalları Sergisi” açıldı
823 kez okundu
4
Gizemli oyun
820 kez okundu
5
BTSO’da enflasyon muhasebesi eğitimine yoğun ilgi
725 kez okundu