DOLAR 45,8964 0.42%
EURO 53,3988 -0.15%
ALTIN 6.651,13-0,99
BITCOIN 3485721-1.20323%
Bursa
23°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

Vali Aygöl, Şeyh Edebali Türbesi’nde aşure ikram etti

Vali Aygöl, Şeyh Edebali Türbesi’nde aşure ikram etti

ABONE OL
31 Temmuz 2024 11:01
Vali Aygöl, Şeyh Edebali Türbesi’nde aşure ikram etti
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Bilecik Valisi Şefik Aygöl, Şeyh Edebali Türbesi’nde vatandaşa aşure ikramında bulundu.

Vali Şefik Aygöl, Orhangazi camiinde kılınan namaz sonrası Şeyh Edebali Türbesi’nde vatandaşa aşure ikramında bulundu. Aşure ikramına Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü İlkay Türkoğlu, Bilecik İl Jandarma Komutanı Albay Ferdi Erbakıcı ve personeller katılım gösterdi.

Vali Aygöl, aşure zamanı ile bolluk ve bereket zamanının geldiğini belirterek, “Aşure demek bolluk, bereket demek ve en önemlisi paylaşmak demek. Aşure yaparak hem bereketimizi bolluğumuzu birbirimizle paylaşıyor oluyoruz. Birçok duygunun bize geçtiği bu mübarek ayda aşure dağıtımına katılmaktan mutluluk duyuyorum” dedi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP