DOLAR 45,8964 0.42%
EURO 53,3988 -0.15%
ALTIN 6.651,13-0,99
BITCOIN 3485721-1.20323%
Bursa
23°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

Büyükşehir’in pedalı Erzurum’dan şampiyonlukla döndü

Büyükşehir’in pedalı Erzurum’dan şampiyonlukla döndü

ABONE OL
23 Temmuz 2024 17:00
Büyükşehir’in pedalı Erzurum’dan şampiyonlukla döndü
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Bisiklet sporcuları Furkan Akçam Erzurum’da düzenlenen XCC-XCO-XCE Türkiye Dağ Bisikleti Şampiyonası’na şampiyon oldu.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi bisiklet sporcuları Furkan Akçam ve Emre Yuca, yaşadıkları şehre önemli bir başarı daha kazandırdı. Erzurum’da düzenlenen XCC-XCO-XCE Türkiye Dağ Bisikleti Şampiyonası’nda katılan temsilcilerimiz, sergiledikleri performanslarla göz doldurdu. 14 kategoride toplamda 210 sporcunun katıldığı organizasyonda, sporcularımızdan Furkan Akçam, XCO Elit Erkekler kategorisinde üçüncü, XCC Elit Erkekler kategorisinde ikinci ve XCE Erkekler kategorisinde birinciliği elde ederek Eliminatör Türkiye Şampiyonu oldu. Bir diğer kategori olan Under Erkekler XCO yarışında ise başarılı sporcumuz Emre Yuca, üçüncü olarak podyumda yerini aldı.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP