DOLAR 45,8964 0.42%
EURO 53,3988 -0.15%
ALTIN 6.651,13-0,99
BITCOIN 3485721-1.20323%
Bursa
23°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

Tavşantepe’de konforlu ulaşım için çalışmalara başladı

Tavşantepe’de konforlu ulaşım için çalışmalara başladı

ABONE OL
18 Temmuz 2024 13:00
Tavşantepe’de konforlu ulaşım için çalışmalara başladı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

İzmit Belediyesi, Tavşantepe caddesinde beton yol çalışmalarına başladı.

İzmit Belediyesi Fen İşleri ekipleri, zamanla deforme olan yolları onararak vatandaşların konforlu bir şekilde yolculuk etmesine imkan sağlıyor. Modern bir İzmit çalışan ekipler son olarak Tavşantepe Caddesi’nde beton yol çalışmalarına başladı. Bugün başlayan çalışmaları Başkan Fatma Kaplan Hürriyet yerinde inceledi. Başkan Hürriyet’e Tavşantepe Mahalle Muhtarı Altay Yaşa, Bekirdere Mahalle Muhtarı Hülya Aydın, CHP İzmit İlçe Başkanı Gökhan Ercan ve Fen İşleri Müdürü Burak Güreşen eşlik etti.

Çalışmaları inceledikten sonra açıklamalarda bulunan Başkan Hürriyet, “Tavşantepe’nin meşhur bayırını geçtiğimiz dönem yenilemiştik. Ancak zaman içerisinde deforme oldu. Özellikle burada yaşayan vatandaşların araçlarının kaydığına yönelik şikayetleri olmuştu. Biz de yeni dönem için burayı daha konforlu hale getireceğimize söz vermiştik. Ve sözümüzü yerine getiriyoruz. Geçtiğimiz dönemden daha iyi, konforlu ve kullanışlı güzel bir beton yol yapacağız. Burası yoğun kullanılan bir alan. Kaliteli bir iş yapmak istiyoruz. Burada yaşayan mahalle sakinlerinden ricada bulunmak istiyorum. Geçtiğimiz dönemde yapılan çalışmalarda ihtiyacımız olan süreyi vatandaşlar bize tanımadık. Yolu hemen açtırıp kullanmak istediler. Öyle olunca yapılan iş sonunda kısa sürede deforme oluyor. Yola betonu attıktan sonra en az 10 gün beklemek gerekiyor. Bu sefer bu süreyi bekleyeceğiz. Gerekli önlemleri de alacağız. Bu konuda vatandaşlardan anlayış bekliyorum. İnşallah en kısa sürede bitirip halkımızın hizmetine açacağız” dedi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP