Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Bursaspor’un ’Yanındayım’ kampanyasına 500 bin TL bağışta bulundu.
Bursaspor Kulübü’nden yapılan açıklama şu şekilde: “Büyükşehir Belediye Başkanımız Mustafa Bozbey, kulübümüzün birçok meselesinde olduğu gibi, nakdi olarak da 500.000 TL ile Yanındayım kampanyamıza destek olmuştur. Kendilerine teşekkürlerimizi sunuyoruz.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Enver Yıldırım’dan büyüklerde ilk Dünya Kupası madalyası
6910 kez okundu
2
Afrika Uluslar Kupası’nda Üçüncü Nijerya Oldu: Mısır’ı Penaltılarla Geçti
1798 kez okundu
3
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1734 kez okundu
4
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1729 kez okundu
5
Galatasaray ile Gaziantep FK Yenişemedi: RAMS Park’ta Puanlar Paylaşıldı
1639 kez okundu