Bursa’da motosikletle giden iki kişi park halindeki ticari aracın ortada hiç bir sebep yokken aynasını kırdı. Güvenlik kamerasına yansıyan görüntülerde, ikilinin yaptığı harekete kimse akıl sır erdiremedi.
Bursa’nın Osmangazi ilçesinde motosikletle ara sokaklarda ilerleyen iki kişi dönüş yaptığı esnada park halindeki hafif ticari aracın yanına yaklaştı. Motosikletin arkasında oturan kişi aracın yanından geçtiği esnada aynasına yumruk atarak kırdı. Araç sahibi aracının aynasını kırılmış halde görünce hemen güvenlik kameralarına baktı. Güvenlik kameralarında motosikletli iki şahsın aynasını kırdığını gören araç sahibi olup bitene akıl sır erdiremedi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4546 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1244 kez okundu
4
Gizemli oyun
821 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
773 kez okundu