Bilecik’te vatandaşların ihbarı üzerine bir evde incelemelerde bulunan Zabıta Müdürlüğü ekipleri evde çok miktarda kağıt ve çöp biriktirildiğini tespit etti.
Cumhuriyet Mahallesi Ali Baba Sokak 16 numaralı evde çok miktarda kağıt ve çöp biriktirildiği ihbarı alan ekipler hemen harekete geçti. İlgili birim müdürlükleriyle iletişime geçen Zabıta Müdürlüğü ekipleri, evde bulunan çöplerin alınarak, temizlenmesini sağlanarak, ev sahibine Kabahatler Kanunu çerçevesinde ceza işlemi uygulandı.
Vatandaşların bu tür durumlara karşı duyarlı olması gerektiğini belirten Zabıta Müdürlüğü ekipleri, uygunsuz ve olumsuz durumlara karşı 153 numaralı Zabıta Müdürlüğü telefonlarının aranabileceği bilgisini verdi.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Amazon örümceklerinin esrarengiz dünyalarına gitmeye hazır olun.
2517 kez okundu
2
Norveç’i ziyaret etmeniz için gereken 25 sebep
1907 kez okundu
4
Kredi Kartı Limitleri Yeniden Düzenleniyor
1745 kez okundu
5
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz “2026 Değerlendirme Toplantısı” düzenledi
1716 kez okundu