Balıkesir’in Erdek ilçesinin girişinde, trafik sinyalizasyon sistemi bulunmaması nedeniyle yıllardır tartışma konusu olan kavşakta yine kaza meydana geldi.
Erdek’in girişinde, İtfaiye Grup Amirliği önündeki kavşakta meydana gelen trafik kazasında otomobil ile motosiklet çarpıştı. Kaza sonucu motosiklet sürücüsü F.U. (17) ağır yaralandı. Olay yerine gelen 112 acil sağlık ekipleri tarafından ambulansla Bandırma Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılan F.U.’nun hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi. Kaza ile ilgili inceleme başlatıldığı bildirildi.
Söz konusu kavşakta sinyalizasyon sisteminin bulunmamasını nedeniyle sık sık trafik kazası yaşanıyor. Yetkililerden kavşakla ilgili gerekli önlemleri almaları bekleniyor.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4542 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1242 kez okundu
4
Gizemli oyun
820 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
771 kez okundu