Büyükada’da bulunan Adalar Belediyesi’ne ait “Sokak Hayvanları Rehabilitasyon ve Kısırlaştırma Merkezi”nde hayvanların susuz ve mamasız bırakıldığını söyleyen hayvansever bir vatandaş, duruma tepki gösterdi.
Büyükada’da bulunan Adalar Belediyesi’ne ait “Sokak Hayvanları Rehabilitasyon ve Kısırlaştırma Merkezi”nde hayvanların susuz ve mamasız bırakıldığı öne sürüldü. Bir hayvansever, çektiği videoda Rehabilitasyon merkezinin açık olması gereken zamanda hiç kimsenin bulunmadığını, kapısına acil durumlarda arayın gibi bir not bırakıldığı ancak numaranın arandığında ulaşılamıyor olduğunu, hayvanların suyunun İSKİ çalışanı tarafından verildiğini, hasta hayvanların ter içinde olduğunu ancak mama ve su kaplarının boş olduğunu söyledi.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Amazon örümceklerinin esrarengiz dünyalarına gitmeye hazır olun.
2518 kez okundu
2
Norveç’i ziyaret etmeniz için gereken 25 sebep
1909 kez okundu
4
Kredi Kartı Limitleri Yeniden Düzenleniyor
1747 kez okundu
5
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz “2026 Değerlendirme Toplantısı” düzenledi
1719 kez okundu