Bursa’da çiftçilik yapan bir vatandaş, bahçesinde bulunan dut ağacının altına ’Bu ağaçtan dut yemek helal, yememek haram’ yazdı.
İznik ilçesi Elbeyli Mahallesi’nde çiftçilik yapan Osman Sabancı, tarlasında bulunan dut ağaçlarının altına ’Dutlardan yiyenlere helal olsun, yemeyenlere haram olsun’ yazısı astı. Görenler vatandaşlar, dutlardan yiyerek yoluna devam ederken Osman Sabancı, “Dut meyvesi çabuk olduğundan dolayı yere dökülüyor. Ziyan olmaması adına böyle bir çözüm buldum. Bana dua etsinler yeter” diye konuştu.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Amazon örümceklerinin esrarengiz dünyalarına gitmeye hazır olun.
2518 kez okundu
2
Norveç’i ziyaret etmeniz için gereken 25 sebep
1909 kez okundu
4
Kredi Kartı Limitleri Yeniden Düzenleniyor
1746 kez okundu
5
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz “2026 Değerlendirme Toplantısı” düzenledi
1718 kez okundu