Tekirdağ’da Jandarma Teşkilatı’nın 185’inci kuruluş yıl dönümü sebebiyle çelenk sunma töreni düzenlendi.
Jandarma Teşkilatı’nın 185’inci kuruluş yıl dönümü, tüm yurtta olduğu gibi Tekirdağ’da da kutlandı. Tarihi Tekirdağ Valiliği önündeki törende saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından İl Jandarma Komutanı Albay Ahmet Çetin, Atatürk Anıtı’na çelenk sundu.
Ardından protokol üyeleri şehit mezarlığına ziyarette bulunup dua etti.
Törene Tekirdağ Valisi Recep Soytürk, Tekirdağ Cumhuriyet Başsavcı Vekili Uğur Özcan, Tekirdağ İl Jandarma Komutayı Albay Ahmet Çetin, Tekirdağ İl Emniyet Müdürü Mehmet Hakan Fındık ve jandarma personelleri, gaziler ve vatandaşlar katıldı.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Amazon örümceklerinin esrarengiz dünyalarına gitmeye hazır olun.
2518 kez okundu
2
Norveç’i ziyaret etmeniz için gereken 25 sebep
1909 kez okundu
4
Kredi Kartı Limitleri Yeniden Düzenleniyor
1749 kez okundu
5
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz “2026 Değerlendirme Toplantısı” düzenledi
1719 kez okundu