Kocaeli’de kentin dört bir yanına dikilen ıhlamur ağaçları çiçek açtı. Hoş kokulu ıhlamur ağaçları vatandaşlar tarafından toplanmaya başlandı.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı tarafından şehrin birçok noktasına dikimi gerçekleştirilen ve yaz aylarında çiçekleri açan ıhlamur ağaçları kokusuyla fark ediliyor. Soğuk algınlığından stresi azaltmaya kadar çok sayıda faydası bulunan ıhlamuru vatandaşlar dalından topluyor.
Vatandaşlar tarafından haziran ve temmuz aylarında toplanan ıhlamurlar, kurutularak kışa hazır hale getiriliyor. Olgunlaşan ıhlamur çiçeklerinin uzmanlar tarafından öğlen saatlerinde toplanması ve gölgede kurutulması tavsiye ediliyor.
GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4548 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1249 kez okundu
4
Gizemli oyun
827 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
775 kez okundu