Kocaeli’nin Gebze ilçesinde otoparkta bulunan otobüs alev aldı. Yangında 3 otobüs küle dönerken, aynı saatlerde geri dönüşüm tesisinde de yangın çıktı.
Yangın, Gebze ilçesi İnönü Mahallesi İbrahim Ağa Caddesi Eşref Bitlis Parkı yanında bulunan otoparkta meydana geldi. Henüz bilinmeyen bir sebeple otoparkta bulunan otobüs yanmaya başladı. Kısa sürede büyüyen alevler, diğer otobüslere de sıçradı. Alev alev yanan otobüsleri gören vatandaşlar itfaiye ekiplerine haber verdi. Kısa sürede olay yerine gelen itfaiye ekipleri, alevleri uzun uğraşlar neticesinde söndürdü. Meydana gelen yangında 3 otobüs kullanılamaz hale geldi.
Aynı saatlerde ilçedeki geri dönüşüm tesisinde de yangın çıktı. İhbar üzerine olay yerine giden itfaiye ekipleri, yangını söndürmek için çalışma başlattı.
Polis, her iki yangınla ilgili inceleme başlattı.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4542 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1242 kez okundu
4
Gizemli oyun
820 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
771 kez okundu