Bursa’da garajda çıkan yangın sonrası park halindeki 2 otomobil alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi.
Yangın, merkez Osmangazi ilçesi Hamitler Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 2 otomobilin bulunduğu garajda henüz bilinmeyen bir sebepten dolayı yangın çıktı. Alevler kısa sürede 2 otomobili tamamen sararken bölgeye itfaiye ve polis ekibi sevk edildi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale ederek kontrol altına aldı. Olay sonrası 2 otomobil tamamen kullanılmaz hale gelirken yangının çıkış sebebi ise araştırılıyor.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4546 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1243 kez okundu
4
Gizemli oyun
821 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
773 kez okundu