Bursa’nın Osmangazi ilçesinde 2 katlı evde yangın meydana geldi. Alevler itfaiye ekiplerince söndürülürken, evden 96 yaşındaki kadının cesedi çıktı.
Yangın, merkez Osmangazi ilçesi Mollafenari Mahallesi’nde meydana geldi. 14. Menekşe Sokak üzerinde 2 katlı bir evde yaşayan Fintöz Mutlu (96) kentin yüksek kesiminde oturduğu için soba yaktı. Fakat bir süre sonra sobadan çıkan alevler tüm evi sardı. Komşuların ihbarı üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye alevlere hızla müdahale etti. İçeri giren ekipler, yaşlı kadının cesediyle karşılaştı. Polis ekiplerince olayla ilgili tahkikat başlatıldı.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4546 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1244 kez okundu
4
Gizemli oyun
821 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
773 kez okundu