Yalova’da polis ekipleri tarafından abartılı egzozla çevreye rahatsızlık verdiği tespit edilen 33 araç sürücüsüne 212 bin 487 lira para cezası kesildi ve araçlar trafikten men edildi.
Yalova Emniyet Müdürlüğü ekipleri, 1 Nisan-20 Mayıs 2024 tarihleri arasında il genelinde yaptıkların denetimlerde, abartı egzoz kullanarak çevreye rahatsızlık verdiği tespit edilen 33 otomobil ve motosiklet sürücüsüne toplam 212 bin 487 lira trafik idari para cezası uyguladı ve araçları trafikten men etti.
Emniyetten yapılan açıklamada, halkın huzur ve güvenliği için denetimlerin aralıksız devam edeceği bildirildi.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4542 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1242 kez okundu
4
Gizemli oyun
820 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
771 kez okundu