Bilecik’in Bozüyük ilçesinde alkollü araç kullanarak denetime yakalanan sürücüye toplam 9 bin 574 TL idari para cezası uygulandı.
Bozüyük Bölge Trafik Denetleme Şube Müdürlüğünce yapılan uygulamada durdurulan araç sürücüsünün; 1.02 promil alkollü olduğu ve aracının muayenesinin olmadığı tespit edildi. Sürücü hakkında ‘Alkollü Araç Kullanma’ maddesince 6 bin 439 TL, ‘Muayenesi Yapılmamış Araçla Trafiğe Çıkmak’ maddesince 3 bin 135 TL olamk üzere toplamda 9 bin 574 TL idari para cezası uygulandı. Alkollü sürücünün ehliyeti 6 ay süreyle geri alındı. 1.00 promil üzeri alkollü araç kullanarak trafik güvenliğini tehlikeye düşürmekten adli işlem yapılmak üzere Bozüyük İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerine teslim edildi.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4546 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1244 kez okundu
4
Gizemli oyun
821 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
773 kez okundu