Balıkesir’de Bandırma İlçe Emniyet Müdürlüğü, Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri ile birlikte yaya ve sürücüleri bilgilendirmek amacıyla denetimlerini hızlandırdı.
Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri ve bekçilerin desteğiyle yapılan denetimlerde, Bandırma Cumhuriyet Caddesi’nde gerçekleştirilen kontrollerde emniyet kemeri, cep telefonu kullanımı, alkol testi ve evrak kontrolleri yapıldı. Kuralları ihlal eden araç sürücüleri ve motosiklet sürücülerine cezai işlem uygulandı. Yapılan denetimler sonucunda trafiğe uygun olmayan araçlara para cezası kesildi. Ayrıca, Bandırma İlçe Emniyet Müdürlüğü, Bölge Trafik ve bekçilerin desteğiyle alkol kontrolü uygulaması yaparak trafiği tehlikeye sokan sürücülerin ehliyetlerine ve araçlarına el konuldu. Bandırma Trafik Denetleme Amirliği, bu tür denetimlerin yaz sezonunda artarak devam edeceğini ve aynı zamanda yayaların güvenle ulaşımlarını sağlayabilmeleri adına çalışmaların sürdürüleceğini belirtti.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4542 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1242 kez okundu
4
Gizemli oyun
820 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
771 kez okundu