Kırklareli Valiliği, il genelinde 8 Mayıs’tan itibaren ormanlık alanlara girişlerin 177 gün süreyle yasaklandığını açıkladı.
Kırklareli Valiliğinden yapılan açıklamada, “Orman yangınları açısından oldukça yüksek risk taşıyan meteorolojik şartlar oluşması beklendiğinden orman yangınları ile mücadele konusunda Kırklareli Orman İşletme, Demirköy Orman İşletme ve Vize Orman İşletme Müdürlükleri koordinesinde il sınırları içerisinde ormanlara giriş 8 Mayıs ile 31 Ekim 2024 tarihleri arasında 177 gün süreyle yasaklanmıştır” denildi.
Açıklamada, yasağa uymayanlara idari ceza uygulanacağı bildirildi.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4546 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1243 kez okundu
4
Gizemli oyun
821 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
773 kez okundu