Pendik’te çekici üzerindeki tehlikeli yolculuk cep telefonu kamerasına yansıdı. Görüntüler üzerinden tespit edilen sürücüye 5 bin 880 TL cezai işlem uygulandı.
İstanbul Emniyet Müdürlüğü ekiplerince geçtiğimiz pazar günü Pendik’te Çamçeşme Mahallesi Marmara Caddesi üzerinde bir çekicinin seyir halindeyken arka kısmındaki araç kurtarma bölümünde yolcu bulundurarak ilerlediği tespit edilerek, inceleme başlatıldı. Çalışmalar kapsamında trafiği tehlikeye düşüren araç sürücüsü M.N. yakalanarak, şahsa ilgili trafik kuralları çerçevesinde 5 bin 880 TL idari para cezası uygulandı. Sürücü, trafik güvenliğini tehlikeye düşürmek suçundan da adliyeye sevk edildi.
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4547 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1245 kez okundu
4
Gizemli oyun
823 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
774 kez okundu