Bozüyük Belediye Başkanı Mehmet Talat Bakkalcıoğlu, mazbatasını alarak göreve başlamasının ardından Bilecik Valisi Şefik Aygöl ve Bozüyük Kaymakamı Adem Öztürk’ü ziyaret etti.
Başkan Bakkalcıoğlu, makamında bir araya geldiği Vali Aygöl ile bir süre görüşerek sohbet etti. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Şefik Aygöl, Başkan Bakkalcıoğlu’nu tebrik ederek görevinde başarılar diledi. Ziyaretin sonunda Başkan Bakkalcıoğlu da Vali Aygöl’e misafirperverliği nedeni ile teşekkür ederek çalışmalarında kolaylıklar temenni etti.
Başkan Bakkalcıoğlu daha sonra ilçe Kaymakamı Adem Öztürk’ü makamında ziyaret ederek bir süre görüştü. Kaymakam Adem Öztürk, Başkan Bakkalcıoğlu’nu tebrik ederek görevinin hayırlı olması temennisinde bulundu ve başarılar diledi. Ziyaretin sonunda Başkan Bakkalcıoğlu Kaymakam Öztürk’e misafirperverliği nedeni ile teşekkür etti.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Amazon örümceklerinin esrarengiz dünyalarına gitmeye hazır olun.
2518 kez okundu
2
Norveç’i ziyaret etmeniz için gereken 25 sebep
1909 kez okundu
4
Kredi Kartı Limitleri Yeniden Düzenleniyor
1749 kez okundu
5
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz “2026 Değerlendirme Toplantısı” düzenledi
1719 kez okundu