DOLAR 45,8964 0.42%
EURO 53,3988 -0.15%
ALTIN 6.651,13-0,99
BITCOIN 3485721-1.20323%
Bursa
23°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

Başkan Özlü: “Gençler kentimizi gururlandırıyor”

Başkan Özlü: “Gençler kentimizi gururlandırıyor”

ABONE OL
25 Mart 2024 15:59
Başkan Özlü: “Gençler kentimizi gururlandırıyor”
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Başiskele Belediye Başkanı Yasin Özlü, “Her geçen gün büyümeye devam eden Genc-i Âlâ ailemizde yetişen gençlerimiz spordan sanata, bilimden teknolojiye daha birçok alanda eğitimler alarak başarıdan başarıya koşarak bizleri ve kentimizi gururlandırıyor” dedi.

Başiskele Belediye Başkanı Yasin Özlü, Genc-i Âlâ gönüllüleri ile bir araya geldi. Genc-i Âlâ gençlik modelinin ödüle layık görüldüğüne dikkat çeken Özlü, “Genc-i Âlâ, ulusal bazda yapılan proje yarışmalarında hem ödüller hem de meyvelerini topladı, toplamaya da devam ediyor. Her geçen gün büyümeye devam eden Genc-i Âlâ ailemizde yetişen gençlerimiz spordan sanata, bilimden teknolojiye daha birçok alanda eğitimler alarak başarıdan başarıya koşarak bizleri ve kentimizi gururlandırıyor” dedi.

Yasin Özlü, son 5 yıllık süreçte kentte yapılan gençlik çalışmalarını da değerlendirerek, gelecek dönemde yapacakları projeleri anlattı.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP