DOLAR 45,8964 0.42%
EURO 53,3988 -0.15%
ALTIN 6.651,13-0,99
BITCOIN 3485721-1.20323%
Bursa
23°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

Başkan Yılmaz, Simav çayı için düğmeye bastı

Başkan Yılmaz, Simav çayı için düğmeye bastı

ABONE OL
23 Mart 2024 09:59
Başkan Yılmaz, Simav çayı için düğmeye bastı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Yücel Yılmaz, Simav Çayı için düğmeye bastı.

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ve DSİ’den söz alan Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Yücel Yılmaz, Simav Çayı için harekete geçti. Kepsut Belediye Başkanı İsmail Cankul ile birlikte Kepsut’tan geçen Simav Çayı’nda incelemelerde bulunan Yılmaz, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki’den Simav Çayı’nın temizlenmesi konusunda söz aldı. Yılmaz, çayı kirleten ne kadar unsur varsa gereğini yapacaklarını söyledi. Yılmaz, “Simav Çayı’nı; Devlet Su İşleri, Balıkesir Büyükşehir Belediyesi ve Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tamamen gözetim altına aldı. Simav Çayı Marmara’ya aktığı için müsilajın da bir sebebi olabilir düşüncesiyle baştan sona proje altına alındı. Kirleten ne varsa denetime alınacak. İç ve dip temizliği DSİ tarafından yapılacak ve bizim tarafımızdan da sürekli kontrolü ve bakımı yapılacak. Yani umut ediyorum; bir sene, bir buçuk sene içerisinde suyumuz balık tutulan eski günlerine kavuşacak” dedi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP