Kocaeli’nin İzmit ilçesinde komşularının haber alamadığı 76 yaşındaki kadın yalnız yaşadığı evinde ölü bulundu.
Olay, Hacıhızır Mahallesi Bağlar Yolu Sokak’taki 3 katlı binanın 3’üncü katında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, evinde yalnız yaşayan Ayşe Sebahat Bıçakçı’dan (76) haber alamayan komşuları 112 Acil Çağrı Merkezine ihbarda bulundu. İhbar üzerine adrese itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Kapıyı açan olmayınca evden içeriye giren itfaiye ekipleri Bıçakçı’yı hareketsiz halde buldu. Sağlık ekiplerince yapılan ilk kontrollerde Bıçakçı’nın hayatını kaybettiği tespit edildi.
Olay yeri inceleme ekiplerinin evdeki çalışmalarının ardından Ayşe Sebahat Bıçakçı’nın cansız bedeni morga kaldırıldı. Bıçakçı’nın ölüm sebebi otopsi işlemlerinin ardından belli olacak.
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4546 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1244 kez okundu
4
Gizemli oyun
823 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
773 kez okundu