Sakarya Büyükşehir Belediyesi, Hızırilyas Su Yönetim Merkezi’nden Yenikent bölgesi ile çevre mahallelerine ve Kaynarca ilçesine içme suyu sağlayan hat üzerindeki arızayı gece boyunca aralıksız sürdürdüğü çalışmalar ile çözüme kavuşturdu.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), su sorunu yaşayan bölgelerde aralıksız mesaili çalışma anlayışını sürdürüyor. Hızırilyas Su Yönetim Merkezi’nde son teknoloji cihazlar ve alanında uzman personel ile en sağlıklı hale getirilen içme suyunu Yenikent bölgesi ve Kaynarca ilçesine ulaştıran hat, ekiplerin çalışmaları ile güvenli hale getirildi. Gece geç saatlere kadar devam eden onarım işlemi ekiplerin özverili çalışmaları ile kısa sürede tamamlandı. Onarılan hat güvenli hale getirilerek kayıp ve kaçak olaylarının önüne geçilmiş oldu.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4546 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1244 kez okundu
4
Gizemli oyun
821 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
773 kez okundu